Promenad i fint väder

Kom hem från en promenad för en stund sen, det är så galet fint väder idag. Gick längst ån, sen vände jag fast det var så skönt & jag tänkte gå längre, men tur att jag vände för efter några små uppförsbackar på tillbaka vägen började högra höften göra ont, fick hemskt 'sköna' sammandragningar och kissblåsan höll på spricka, allt på en gång! Så gissa om det var underbart att komma hem :)
 
Meeen det var så skönt att vara ute & gå, måste börja göra det i den mån jag orkar, är hemskt bra annars på att gå in till stan & vara där men det är en helt annan sak.. Det är mycket nu som tar plats i huvudet, som jag går igenom gång på gång, tänker tänker tänker. :) 
 
 
    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0