MEN SERIÖST

Tycker nästan allt som har med försäkringskassan att göra är hemskt komplicerat, eller så är det bara jag som är fruktansvärt trög! Läser & läser, försöker förstå, tänker så hjärnan knakar & huvudvärken invarderade mitt lilla huvud :O Tänk att det kan va så svårt att tänka.. Varför skriver dem inte på samma sätt som när man förklarar saker för tex en 3 åring? DÅ hade jag ju inte behövt sitta & fundera såhär hårt på vad som menas! Måste nog ut å ta mig lite luft ....
 
 
Igår tog jag denna bild, som de växer :D Imorgon går jag in i v 34 redan, & i förrgår var vi till Sundsvall & fixade sista sakerna. Nu är det bara hygienartiklarna kvar SEN är jag redo :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0