Kväll

Satt & tittade på x-factor, hann titta i knappt 10 minuter sen ringde mamma ♥ vi pratade i 1h & 15 minuter sen sa vi godnatt, puss & kram, hejdå. :) Nu har jag kopplat in min dator till tvn & tänkte se hollywoodfruar på tv3play. Jag som missat alla avsnitt för att titta på sitcom tisdagen på kanal5, måste bara vänta tills virussökningen är klar innan jag sätter mig i soffan, sitter på golvet just nu och det är fan INTE skönt, varken för rygg eller rumpa .. Har tvättat ansiktet, bortstat tänderna & tagit in täcket till soffan så nu myser jag strax ner mig! kanske somnar som vanligt, fast.. nää jag får inte!! Kanske orkar se iallafall två avsnitt,sen har jag fler avsnitt att titta på i helgen :) 
 
Mina 

 

 
Bild som Sanna tog när hon var här för 3 veckor sedan :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0