Hur ska jag stå uuuuuuuuuuuuut..

Ja HUR ska det gå, att vänta över 1 månad med att gå till frisören? Känner att jag kan springa till henne precis NU och boka om till en tidigare tid, men jag ska försöka att låta bli. Jag vill ju helst ta det så nära förlossningen som det går, samtidigt kan man ju inte gå & se ut hur som helst. 
 
Här är fina utväxten
 
 
 
Usch! Tur nog är det väl fortfarande (??) en trend att ha utväxt ner på halva huvudet? (än är jag inte där men..) haha.. att det ens FÅR va trendigt, samma sak med att färga halva håret (topparna & en bit upp) i typ rosa eller ngn annan ful färg.. NEJ NEJ NEJ (jag gillar ju rosa men det ska inte sitta på huvudet..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0