Snövädeeeeer.

Åkte till svärföräldrarna på förmiddagen, Emil skulle byta till vinterdäcken. Så när vi kom hem bakade jag några muffins för om ett tag kommer Elin hit & hälsar på. 
 
 
Idag har det ju alltså snöat (& varit massa slask snöregn också.). Fast nu är det nästan borta, ska bli regn imorgon? har iallafall haft en rejäl jullängtan idag :) 
 
 
Tänk att djur känner på sig om man tex är gravid, spelar ingen roll vart i graviditeten man befinner sig. Troy & Bumsan låg och myste idag. Troy är duktig på att försöka lägga sig på magen men såklart orkar jag inte ha en sån tung vovve på mig så han fick nöja sig och ligga nedanför :) 
 
 
Imorgon ska jag äääntligen klippa mig & färga håret!!!!!!!! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0