Såhär var jag imorse..

Vaknade innan Emil kom hem från jobbet, upp och kissade, gick & la mig.. 
 
Låg & blundade.. 

Emil kom hem.. 
 
Jag gick upp, åt frukost. Omöjligt att somna om annars när magen knorrar.. 
 
Gick & la mig igen brevid Emil.. Vi somnade..
 
Vaknade kl 12! & jag somnade iallafall innan kl 00 igår & har sovit som en stock hela natten!
 
Jag skulle kunna sova 24/7, nu klev jag bara upp för att jag var så hungrig.. Sov kanske två timmar på soffan igår eftermiddags också, drömde konstiga drömmar om att jag var Super Mario osv som samlade stjärnor i olika världar som i Super Mario World (Nintendo 64).. Då känner man sig inte alls knäpp när man vaknar & inser att man ligger hemma i soffan & inte har en mössa med vingar på huvudet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0