Ring ring riiiiiiing

Jag känner mig så elak ibland.. Ringde mamma igår förmiddag, & så pratar vi i munnen på varandra i några meningar. Så säger jag slutet på min mening samtidigt som hon pratar: 
 
- Jag tänkte bara säga att jag har fått...
När jag bara hunnit sagt ordet "fått" avbryter mamma sin mening & så säger hon högt:
- VA?!?!
Förstår ju vad hon tror, så jag slutför min mening:
- Jag tänkte bara säga att jag har fått min vaccinationsjournal nu! 
 
Haha. 
Hur som haver så fick vi se bäbisen igår med ultraljudet, eftersom våran bm inte kunde känna skillnad på huvudet eller rumpan.. ifall den låg i säte. MEN jag har ju förstått hela tiden att rumpan är upp, huvudet ner som det helst ska vara. & så känner jag ju nästan bara sparkar på höger sida. Så den ligger & myser mest på vänster. Fy vad nervös jag har varit, har läst massa om vändningsförsök och kejsarsnitt, vilket jag inte vill gå igenom om jag verkligen inte måste.. Så vi fick iallafall bekräftat att allt var som det skulle. Kändes som inför rutinultraljudet, så nervös var jag fast det egentligen inte var ngt att vara nervös över.. Vi visste ju redan att allt skulle vara bra, det var ju endast positionen som vi skulle ta reda på denna gång. :) så inga vändningsförsök eller något sådant, sköööönt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0