Nya soffan, kärlek!

Har varit totalt oeffektiv hela dagen, när Emil kom hem från jobbet imorse klev jag upp efter ett litet tag & gick till kylskåpet & åt en banan och drack mjölk, sen somnade jag om på soffan i nästan 3½ timme till! Har plockat lite mellan varven men för det mesta har jag varit sjukt lat hela dagen. Imorse var jag nästan på väg att ta en kort morgonpromenad för det såg så skönt ut ute med snön.. Men då somnade jag ju på soffan.. & när jag vaknade va jag INTE sugen på att gå ut. Kul hur det kan tvärvända ibland.. 
 
Men i förrgår köpte vi en ny soffa :D vi tänkte att det är lika bra, vi kommer spendera så mycket tid i soffan framöver med bebisen, det kommer va snöstormar & snöoväder (mysväder) som gör att man inte VILL gå utanför dörren utan bara va inne & se massa bra film. & sen alla som kommer komma på besök osv. Så det va lika bra att slå till. Och ångra oss är de sista som kommer ske på denna planet.
 
Kameralinsen är inte den fläckfriaste men soffan är inte vitprickig på vissa ställen ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0