Muuu


 
 
 
Trots att jag känner mig som en fet & frodig kossa vissa dagar så är det väldigt mysigt med denna mage (speciellt när jag sitter hemma med mina jääättesköna velour mysbyxor som inte sitter åt nånstans).. Längtar dock väääldigt mycket tills bebis är ute, kilona försvinner, & jag får börja med mysiga promenader med vagnen & även börja smått på gymmet om det går som jag vill. 
 
Snart kommer min kära pojkvän & hämtar mig, så åker vi till svärföräldrarna & äter gomat. Sen promenad med Elin för min del, Emil åker till gymmet han :) 

Kommentarer
Postat av: Idah - Mamma till Milias♥

Myyys mage:) Det är så mysigt att "vila armarna" på magen allt med magen är så mysigt, bara tanken av att sitt barn ligger i magen och bara väntar på att komma ut till en är ju helt ofattbar:)

Svar: Ja det är helt underbart! :) det måste ju va en helt otrolig känsla när man får se sitt barn för första gången :)
Sandra Norman

2012-10-17 @ 18:13:42
URL: http://iidahjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0