Hemma igen, dags att sätta igång lite med det viktiga.

Vi började göra oss klara att åka direkt efter Solsidan igår, åkte & tankade och sedan raka spåret hem. Det var så skönt när vi äntligen kom hem! Vi har haft en bra och lugn helg, har träffat familjen, morfar & mormor, mostrarna, kusinerna & även farfar. Sista gången med magen, nästa gång är det en bebis som följer oss :) 
 
Blev hemskt glad imorse när jag öppnade brevlådan. Ett stort, tjockt, mjukt paket... :D 
 
 
& det var min kappa! Kul att jag kan knäppa igen den trots magen, fast då ser jag ut som en boll tycker jag.. :) 
 
  så ser den ui iallafall!
 
Och helt tomhänt kom vi inte hem igår heller, jag köpte mig ett par skor & en julstjärna under helgen, (VILL JULPYNTA NU), en mjuklift fått av moster, massa värmeljus (14-timmars brinntid) & 2 ankelstrumpor fått av styvmamma, ett paket blöjor av pappa & styvmamma, & så tog vi även med vaggan som min farfar gjorde till min syster så jag ska ta ett sandpapper & fixa till den lite bara. Ja det var väl allt? Tror jag. Dags att börja packa bb-väskan lite smått nu.
 
Haha satt & tittade igenom några tidningsutklipp hos morfar & mormor.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0