Haircut cut cut

Idag, är det 2 veckor tills jag ÄNTLIGEN ska klippa mig & färga håret. Sa ju att jag skulle vänta så länge det bara gick, & nu har jag hållit ut ÖVER en månad med att känna mig grotesk i frillan, tiden går fruktansvärt fort :D  Ååååh vad jag längtar .. Är inte bekvämt att gå runt med en utväxt som är lika lång som en telefonstolpe.
 
 
Igår var det väldigt rolig post :) (till bebis)
 
Mammas vän Lena, är otroligt duktig på handarbete, så hon stickade 3 par tjocksockar, & en jättefin kofta. Naturligtvis inte könsneutralt, utan eftersom det är 'bestämt' (klassiskt) rosa för flickor & blått för pojkar, så gick sakerna i någon av de färgerna. Dem var riktigt fina & jag är väldigt tacksam. Visste att paketet skulle komma men inte såhär snabbt :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0