Grannarna???!

Vi har konstiga grannar, vissa av dem är såhära 'Dom gör det så då måste vi göra likadant' för dem inte kan vara sämre. Vet inte hur många gånger i somras när jag var ute & började klippa gräset som karlarna runt omkring tog ut sina gräsklippare också en efter en. Måste vara jobbigt att när vi har kortare gräs på våran gräsmatta...
 
Så nu har ena grannen tagit dit en grävare & står bakom några buskar, & är inte det lite konstigt? Kanske ett sammanträffande bara men vi har ju haft grävare & en lastbil här några gånger på knappt en vecka nu när infarten skulle breddas & få massa nytt grus o grejer. Typiskt männen i husen runt vårat, kan inte vara sämre än andra. Inte första eller sista gången man ser det beteéndet heller, tyvärr ;) 
 
Lördags; Man kan aldrig få för mycket götta.. eller....? Dock åt jag knappt någonting, trångt i magen! 
 
Nu har jag äntligen tvättat klart ullskinnet.. Bara något skum man skulle badda in & sedan låta lufttorka..
Får se hur det blev sen.. Hoppas det blev fint, mitt gamla skinn jag låg på när jag var liten, alltså 1991 & några
år framåt & det är lika fint än idag, 21 år senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0