Redan 1/½ vecka

Så gammal är Kelian nu.. Det är ju inte mycket alls, men han har blivit så stor! Man ser utvecklingen för varje dag som går, han har lärt sig så mycket redan. :Det är verkligen skönt, för han är så lugn. Jag förstår inte dem som sa till mig innan, (lite smått spydigt) när jag talade om att jag längtat tills det är dags att julpynta & stöka, då har dem sagt typ Lycka till, hur tror du att du ska hinna med det?

Ärligt talat hinner jag väldigt mycket, plus att vi är ju även två personer, vilket då underlättar ännu mera. Nu jobbar Emil iallafall sin första natt sen förlossningen, sen bara 3 nätter till, sen har han semester till början av januari ;) underbart!
 
Idag kom Malin, Robert & lilla Tyra hit på besök :)
 
Lilla myspojken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0