Mmmmh

Middagen är klar & nu väntar jag bara på att Emil ska vakna, sen ska vi se näst sista Johan Falk ;) vi har ju varit flitiga att se dem, drog hem de två sista filmerna igår så fort dem kom ut. Bara bra att dem läckt, hehe. Sista filmen ska tydligen ha biopremiär i februari? Men innan ska jag fråga min käääre pojkvän om vi inte kan åka på hemköp så jag kan köpa naturgodis, bollarna med vit choklad & en torkad jordgubbe inuti. ♥ 
 
Alltså jag är fruktansvärt sugen på julbord, vet icke varför?? Sen när bebis ploppat ut & då det liksom är okej, då ska jag köpa brie ost! Ja när man väl kan, då ska jag äta allt jag hållit mig undan under graviditeten. 
 
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0