Ditt liv

Det blev visst inget ner på stan för mig.. Jag somnade på soffan efter att mvc ringt för ny tid, & gissa hur skönt det var. Istället för att va ute i denna kyla. Eller det var iallafall kallt när jag gick ut för att hämta in posten i shorts. Egentligen vill inte Emil att jag ska va ute själv på stan nu när det är så nära bf, (2 dagar idag, wiee) för han har ju inte på sin telefon på dagen när han ligger & sover, nog för han har erbjudit sig att ha det, men det är alltid nån jävel då som ringer/smsar & jag vill så gärna att han ska få sova ut när han jobbar hårt på natten.. Men det är väldigt skönt att röra på sig ännu, trots att det känns som man gått det tredubbla. Får traska ut imorgon istället, måste ha en ny sladd till mitt e-leg nämligen, & en mascara.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0