TVÅ ÅR MED MITT HJÄRTA

Vaknade upp med en konstig känsla i kroppen, känner mig så otroligt utvilad! Hade nog kunnat sova längre, men jag är ju som jag är & får dåligt samvete om jag sover för länge..! Har iallafall gjort mig själv frukost på sängen, lite lyx må man ha.
 
Igår var vi ju & firade Emils mamma & sen åkte vi hem, Malin & Tyra kom nästan på en gång vi kommit innanför dörren så då satt vi oss & åt det första vi gjorde. Sen mysa med lilla bebisTyra :) 
 
 
Idag har jag & Emil våran 2-års dag Så för två år sen var vi heeelt ovetandes det framtiden skulle ge oss. Nu sitter vi här, hus & hela köret, förlovade & ett barn som kan komma vilken dag som helst. Så underbart vilka vägar livet kan föra oss på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0