1 nov - en vecka kvar.. :D

Idag äntligen kom el-gubben & gjorde det sista för att vårat internet skulle fungera.. så nu har vi bredbandsbolaget istället för telia, & än så länge funkar det ju felfritt :) Senaste dagarna har varit upp & ner, två dagar i rad hade jag en hemsk energi, bakade massvis med bullar & småkakor, städade osv.. tredje dagen sov jag nästan från 22 på kvällen till 12.30 dagen därpå, gick endast upp någon enstaka gång för att kissa & ta någonting i magen. Sen var jag som en zombie hela dagen. 
 
Det märks verkligen att det är nära nu.. Bf om en vecka, heeelt galet. Våran lilla pluttis kommer snart ut, dock KAN det ju dröja 3 veckor till... Peppar peppar.. Jag är inte less på att vara gravid, för jag kommer ju garanterat tänka tillbaka när magen fanns där och sakna den emellanåt, & sakna sparkarna och allt bökande därinne. MEN jag är så fruktansvärt otålig & vill bara träffa denna lilla varelse nu nu nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0