Söndag 15 juli - hem igen!

Är hemma hos familjen i Vilhelmina.. Vi åkte ju hit i torsdags, hem senare idag. Även mamma & systrarna har kommit hit från Gävle så dom är hemma hos morfar & mormor så äntligen fick man träffa dom också, det blir som så långt mellan gångerna.. Igår var vi till Åsele för att gå och titta på marknaden. Det var regnskurar om vartannat, så fruktansvärt skönt att bara vara där över dagen och inte bo där över helgen. Så var det ju mest samma saker som såldes också, men det slutade med att vi kom hem med ett kilo sourcream & onion krydda och även en häftig body till bebis.♥ 
 
Och i fredags tror jag det var? ja skitsamma, så var vi över till min moster och fick maaassa fina bebiskläder! Vi satt och tittade igenom & valde ut det vi ville ha, det blev nästan allt. Så imorgon när jag slutat jobba ska jag sätta mig ner & kolla igenom allt igen, sortera osv. Mysigt! Så ska vi hämta vagnen idag också så får den följa med oss hem.
LYCKA!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0