Mördarveckan kallar

Trodde jag skulle jobba kortdag idag.. Men nej nej. Idag är det delat! Alltså måste jag sova när jag kommit hem där runt 11, & laga matlåda ikväll efter sista passet, för att sedan lägga mig och kliva upp 5.30 igen. Det gör ju faktiskt ingenting om det är fint väder ute, men nu öser regnet ner & det blåser.. Väder som gör att man bara vill ligga under täcket! 
 
Iallafall så kommer dethär va en mördarvecka, är ledig 1 av veckans alla 7 dagar.. Har inte jobbat såhär många långa dagar sen jag var nygravid och hade alla krafter i världen, & ingen mage som tog upp plats, så får se hur det går denna vecka. Nu iväg mot jobbet, är man bortskämd som har endast ca 5 minuter till jobbet? jaa-a det tycker jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0