Hemma & snorar

Det gick ju bra att jobba idag, not. Känns som jag har svalt taggtråd.. förkylning, ååh så roligt ....
 
Hur som haver, för att inte gå under av tristess men samtidigt inte anstränga mig för mycket idag satte jag mig på golvet & gick igenom alla bebiskläder en gång till, tittade extra på dom, vek ihop dom, sorterade dom & bar ned dom till garderoberna. Där får de vara tills jag kommit på vart jag vill ha dom, och hur. Det var så mysigt, satt i över två timmar. Igår tvättade jag även upp massa saker, kanske är tidig.. Men längtar så otroligt mycket, och det är skönt att få det bortgjort även fast jag skulle kunna stå och tvätta bebiskläder varje dag. Man kan ju inte sluta le när man ser de små pluttiga kläderna hänga på tork. 
 
  Mitt hjärta smälter av alla små kläder 
 
 
    3 små kissebebisar hemma hos pappa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0