God morgoooon blekis

Klockan är knappt 7, klev upp kl 4, gav upp för det går inte sova med denna nästäppa. Så nu har jag ätit frukost & har ringt jobbet för att sjukanmäla mig.
 
Kom att tänka på en sak, jag vet inte hur många gånger jag fått frågan: "Hur mår du?" Antingen har jag svarat "Bra" om jag nu mått bra, eller "trött" eller ngt annat mindre bra. Då har jag ofta fått tillbaka "Du ser lite blek ut".. Senast fick jag höra det måndagkväll på jobbet, haha. Då hade jag ju bara förbannat ont i halsen, men det är inte första gången. Tycker själv att jag inte brukar vara blek vid halsont.. Var tvungen att se mig i spegeln efteråt - helt normal. Kanske kunde varit lite bättre på att smeta på solpudret på morgonen dock.. Man bara JAG VET att jag är blek, jag föddes sån. Jag hade jättegärna varit lite brunare i hyn, men nu blev det inte så. Och så ibland är jag sämre på solpudret också så då blir jag ju automatiskt blekare än jag kan vara. För fuska går ju ;) Iallafall så är det slut på solandet för min del endå i framtiden. Jag är hellre blek och har fin hy än att få första rynkorna om några år.. Ute lär man ju va, med solskydd och grejer. Men inte pressa. Big no no!
 
Värt? ingen plastikoperation i världen kan rädda. Nice? nääää fyyyyyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0