6 juli - v 23

Vilken hääärlig dag, vaknade halv 7 imorse, pigg och glad. När Emil vaknade renbäddade jag sängen, tog en redig städning, startade en tvättmaskin.. Sen åkte vi iväg & kom hem strax innan Emil skulle iväg & jobba natt.. 

 

Var till frisören igår och skämde bort mig lite bara sådär.. Så sköönt med en ny hårfärg & nyklippt hår. Satt från 13.30 till 18.00. Blev lite längre än vi trodde, mitt hår ville inte göra som hår brukar. Och det mest logiska funkade inte alls.. som alltid funkar annars. Hon som klippte mig hade aldrig varit med om det någonsin, & då hade hon hållit på några år.. haha jag kunde bara skratta åt allt. Super nöjd blev jag iallafall, & jätteduktig tjej med underbar service! Precis som det ska vara. 

 

Första dagen i v 23 idag :) 


Kommentarer
Postat av: Lina

Fiinmagen:):) så glad för din å emils skull! pusspuss

Svar: Tack stumpan :) puss!
Sandra Norman

2012-07-10 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0