Känslan av en höstdag

Var hemma runt kl 22 igår, gick & la oss nästan direkt efter.. Vi skulle egentligen hyrt film men vi hann inte innan macken stängde & så var jag så trött så med 100% säkerhet skulle jag sovit innan filmen ens börjat, är ju en kväll denna dagen också ;) 
 
Gick ner & hämtade upp mina mysisar
 
 
 
Typ världens mysigaste innetofflor, eller vad man nu ska kalla dom? Älskar hösten (känns som riktig höst-dag idag) när man kan börja klä sig mer varmt & mysigt, med stickat, & varma fina halsdukar, vantar osv. Den värme som varit, har inte alls varit behaglig för mig.. alls. Har knappt njutit av värmen, för varmt.. annars brukar jag va som en likmask som kryper fram i värmen & riktigt njuter av somrarna, men nä inte denna sommar.. förståeligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0